Reklamtion - översikt

Här finner du mer detaljerad information om hur du ska hantera en transportskadad vara eller om du ändrar dig och önskar att returnera varan. Skulle du inte finna svar på de frågor du letar efter så är du alltid välkommen att kontakta oss.

Transportskada

Om du skulle upptäcka transportskada på din försändelse så vänligen rapportera skadan direkt till utlämningsstället. Vid skada eller reklamation så ber vi dig återkomma till oss så fort som möjligt. Om en produkt är defekt så står vi för returfrakten och samtliga belopp som du betalat för att få produkten. Observera att får att göra en giltig reklamation så behöver du ta kontakt med oss först.

Ångerrätt

Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar. Returnerade varor ersätts fullt vid retur där varan är i oskadat skick och i originalförpackning. Vi står dock inte för fraktkostnaderna.

Twist

Vi strävar efter att lösa eventuella problem på bästa sätt och i samråd med dig som kund. Skulle eventuella meningsskiljaktigheter uppstå så hänvisar vi till allmänna reklamationsnämnden och deras beslut ligger sedan till grund för hur vi hanterar frågan.